Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Falskt alarm!

Av Lena Brehmer - 25 januari 2010 22:03

Fanny lurades fullständigt den här gången, inte löpte hon inte! Hon blödde ett par dagar och sedan tog det stopp! Hon hade ett litet förlöp, så förhoppningsvis så kommer hon igång som vi trodde i slutet på februari/början av mars.

Vi kan i alla fall konstatera att Dixie troligtvis är dräktig, hon börjar få lite mage och har mått illa några dagar. Ska bli så spännande!

Resten av gänget mår också bara bra och det är som vanligt här hemma nu när ingen löper!

I går var Lotta och Lottebotibbarna här en runda, fantastiskt att det bara funkar utan vidare med så många tibbar på en gång! Lilla Doris hon bara gick in här med svansen i vädret och tyckte inte det var ett dugg konstigt! Härligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena Brehmer - 19 februari 2012 14:34

Natten till torsdag den 16 februari 2012 föddes Fannys (Kangris Just For Fun) första valpkull. Pappa till kullen är snyggingen Tommy (Ch. Body Rocks Touch And Go) som bor hos Richard och Stellan på kennel Body Rocks. Vi hade trott att det fanns tre...

Av Lena Brehmer - 28 januari 2012 23:28


Nu var det väldigt längesen jag var här! Sommaren som gick var mycket givande utställningsmässigt! I augusti i Ronneby så blev vår lilla Dixie ( SE UCH NordJv-03 Nalinas Pretty Girl) BIR o BIG 3!!! Vi är så glada o stolta över vår lilla Pixel! ...

Av Lena Brehmer - 9 september 2010 15:30

I söndags var vi ett gäng som hade ringträning på Kyrkeryds gård! Jag hade med mig Nikki och så var Vilma med för att träna med Maya o Dixie eftersom hon inte kunde bestämma sig för vem hon skulle ha med till Sofiero. Nikki var jätteduktig när vi g...

Av Lena Brehmer - 5 september 2010 21:34

Det var väldigt länge sedan jag skrev här! Nu äntligen så har jag satt mig ner för att skriva några rader! Det har ju hänt en hel del sedan sist så allt hinner jag inte få med här. 2 mars 2010 föddes Dixies valpar, sist jag skrev här pulsade hon ju...

Av Lena Brehmer - 21 februari 2010 14:26

Nu är fem av tibbarna och jag nyss hemkomna från en härlig långpromenad! Eftersom det är snö överallt så fick vi hålla oss på de plogade vägarna så vi gick ner mot samhället. Hundarna älskar att gå där eftersom det finns så mycket dofter där på alla ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards